ببخشید که...

تنها فرشته زمینی

ببخشید که ...

بی اجازه عاشقت شدم...

ببخشید که بی اجازه دارم بهت فکر میکنم...

ببخشید که فقط تورو دوست دارم...

ببخشید که تو رو گوشه ی دلم تنها گذاشتم...

ببخشید که برای فراموش کردنت ، فراموشکارم...

ببخشید که سند قلبم رو بی اجازه به نامت زدم...

ببخشید که اسمت شده password خروجی چشمهام...

ببخشید که سکوتم پر شده از صدای تو...

ببخشید که هرشب تو خوابم میام پیشت...

ببخشید که از یادت واسه آروم کردن دلم استفاده میکنم...

ببخشید که نتونستم به قولم عمل کنم...

ببخشید که آروم نمیگیرم از عشق...

ببخشید که دلم با صدای بلند صدات میکنه...

ببخشید که برای داشتنت دعایی نکردم...

ببخشید که فقط بودنت برای دلم کافیه...

ببخشید که برای بودنم به بودنت نیاز دارم...

باش نه برای من...فقط باش ... هرجا که حس آزادی داری باش...تا من بتونم بودنت رو حس کنم...مزاحمت نمیشم...دلت رو به کسی بده که لیاقتش رو داشته باشه...کسی که ازش خوب نگهداری کنه ...نه من...میترسم عشقم قلبت رو به آتیش بکشه... 




برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت 9:55 AM توسط فرشته|

آخرين مطالب
» در فراسوهای مرزهای تنت تورا دوست میدارم
» یک ساعت مانده به قیامت
» اینجا هوا سرد است
» خبربد!
» بی بهانه باور کن
» باور من ...
» مهربانم...
Design By : MohammadDesign.IR